До уваги науковців!

Автор: bibliograf от 15-10-2019, 14:47, переглянуло: 70

 

До уваги науковців!

Тематичний список літератури

МАРКЕТИНГ НА СТОРІНКАХ ФАХОВОЇ ПЕРІОДИКИ 

 

1. Багорка М.О. Формування екологiчно орiєнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництвi / М.О. Багорка //Економiка АПК. – 2017. – № 5. – С. 43–50.

 

2. Баталова H.В. Маркетинг в агропромышленном комплексе: проблемы и перспективы / Н.В. Баталова // Вiсник СНАУ. Серiя «Економiка i менеджмент»: наук. журн. / Сум. нац. аграр. ун-т. – Суми, 2013. – Вип. 4(55). – С. 205–208.

 

3. Бiлоусько Т.Ю. Iнновацiйний розвиток економiки України: проблеми та перспективи / Т.Ю. Бiлоусько, О.М. Литвинова // Матерiали пiдсумк. наук. конф. проф.-виклад. складу, аспiрантiв i здобувачiв ф-ту облiку i фiнансiв, ф-ту менеджменту i економiки, ф-ту iнженерiв землевпорядкування (Харкiв, 24–25 трав. 2017 р.) / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв : ХHАУ, 2017. – Ч. 1. – С. 12–13.

 

4. Друшляк I.П. Роль та значення маркетингової дiяльностi в умовах невизначенностi ринку / I.П. Друшляк // Матерiали пiдсумк. наук. конф. проф.-виклад. складу аспiрантiв i здобувачiв ф-ту облiку i фiнансiв, ф-ту менеджменту i економiки, ф-ту iнженерiв землевпорядкування (Харкiв, 13–14 березня 2018 р.). – Харкiв : ХHАУ, 2018. – Ч. 2. – С. 47–48.

 

5. Дудар Т.Г. Маркетинг у системi формування ринку органiчної агропродовольчої продукцiї / Т.Г. Дудар, О.Т. Шумейко, В.Т. Дудар // Економiка АПК. – 2017. – № 7. – С. 46–54.

 

6. Iльїна С. Пiдготовка зi створення примiрних специфiкацiй на маркетинговi дослiдження / С. Iльїна // Маркетинг в Українi. – 2017. – № 3. – С. 4–9.

 

7. Iльченко Т.В. Використання стратегiй iнновацiйного регiонального маркетингу як фактор розвитку продовольчих ринкiв / Т.В. Iльченко // Вiсник Днiпропетровського державного аграрно-економiчного унiверситету: наук.-теорет., наук.-практ. журн. / Днiпропетр. держ. аграр.-екон. ун-т. –Днiпропетровськ, 2015. – № 1(35). – С. 33–35.

 

8. Ковiнько О. Маркетингова оцiнка стану ринку аграрної продукцiї України: передумови активiзацiї мiжнародної бiзнес-дiяльностi вiтчизняних аграрних пiдприємств / О. Ковiнько // Маркетинг в Українi. – 2017. – № 4. – С. 32–47.

 

9. Ковшун H.Е. Управлiння iнтерактивними маркетинговими комунiкацiями агрохолдингiв України / H.Е. Ковшун, А.О. Радько // Вiсник Днiпропетровсь-кого державного аграрно-економiчного унiверситету: наук.-теорет., наук.-практ. журн. / Днiпропетр. держ. аграр.-екон. ун-т. – Днiпропетровськ, 2015. – № 1(35). – С. 144–149.

 

10. Килипенко В.В. Органiзацiя управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємств-постачальникiв запасних частин до сiльськогосподарської технiки / В.В. Килипенко // Економiка АПК. – 2018. – № 9. – С. 69–77.

 

11. Кужель В.В. Маркетинг у пiдвищеннi соцiальної вiдповiдальностi аграрних пiдприємств / В.В. Кужель // Економiка АПК. – 2015. – № 4. – С. 41–46.

 

12. Лазаренко В.I. Маркетинговий аналiз органiчного ринку агропродовольчої продукцiї в країнах ЄС та України / В.I. Лазаренко // Економiка АПК. – 2019. – № 5. – С. 106–114.

 

13. Литвинова О.М. Маркетинг iнновацiй в аграрному секторi : специфiка сiльськогосподарських пiдприємств / О.М. Литвинова // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв, 2017. – № 4. – С. 105–110.

 

14. Ломовських Л.О. Маркетингова концепцiя виробництва продукцiї рослинництва / Л.О. Ломовських // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / ХHАУ iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв : ХHАУ, 2017. – № 1. – С. 216–223.

 

15. Ломовських Л.О. Маркетинговий аналiз ринку м’яса в Українi / Л.О. Ломовських // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв, 2015. – № 3. – С. 176–181.

 

16. Мельничук О.I. Економiчна сутнiсть системи маркетнгу аграрних пiдприємств, її складовi та функцiї / О.I. Мельничук, Л.В. Лотопан // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв, 2015. – № 3. – С. 259–268.

 

17. Михайлова Л.I. Механiзми управлiння маркетингом та збутом продукцiї сiльськогосподарських пiдприємств на ринку зерна / Л.I. Михайлова, М.О. Лишенко, Т.В. Устiк // Бухгалтерський облiк i аудит. – 2018. – № 5. – С. 40–49.

 

18. Hехай В.В. Управлiння ринком сiльськогосподарської технiки на основi консолiдацiї та прямого маркетингу / В.В. Hехай // Економiка АПК. – 2015. – № 12. – С. 68–71.

 

19. Hовоселов А. Маркетинговi стратегiї – 2016 / А. Hовоселов // The Ukrainian Farmer. – 2016. – № 10. – С. 45–47.

 

20. Обтовка Д.О. Розвиток маркетингової дiяльностi в агропромисловому комплексi України на сучасному етапi / Д.О. Обтовка // Проблеми i перспективи iнновацiйного розвитку аграрного сектора економiки в умовах iнтеграцiйних процесiв : матерiали Мiжнар. наук.-практ. конф.(Харкiв, 22 груд. 2016 р.). – Харкiв : ХHАУ, 2016. – Ч. 1. – С. 172–175.

 

21. Полях В.М. Особливостi маркетингової стратегiї сiльськогосподарських пiдприємств / В.М. Полях // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв, 2015. – № 2. – С. 167–173.

 

22. Полях В.М. Розробка маркетингової стратегiї для сiльськогосподарських пiдприємств / В.М. Полях // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв : ХHАУ, 2014. – № 7. – С. 377–381.

 

23. Савицька H. Контент-маркетинг: стратегiя i тактика / H. Савицька, В. Михайлова, К. Полевич, В. Декадiна // Маркетинг в Українi. – 2018. – № 6. – С. 45–51.

 

24. Саламiн О.С. Маркетинговi засади адаптацiї с.-г. пiдприємств до бiзнес-середовища / О.С. Саламiн // Фундаментальнi та прикладнi проблеми пiдприємницької дiяльностi в аграрному секторi : матерiали Мiжнар. наук.-практ. конф. (Харкiв, 24 квiт. 2015 р.). – Харкiв : ХHАУ, 2015. – С. 71–74.

 

25. Сєвонькаєва О. Сучаснi технологiї маркетингових комунiкацiй / О.Сєвонькаєва // Маркетинг в Українi. – 2019. – № 2. – С. 45–50.

 

26. Сидора В.В. Маркетинг в овочiвництвi / В.В. Сидора // Овочiвництво i баштанництво : мiжвiд. темат. наук. зб. / Iн-т овочiвництва i баштанництва HААH. – Харкiв, 2017. – Вип. 63. – С. 313–327.

 

27. Тарасюк А.В. Управлiння маркетингом як iнструмент пiдвищення конкурентоспроможностi аграрних пiдприємств / А.В. Тарасюк // Економiка АПК. – 2019. – № 7. – С. 101–109.

 

28. Ткаченко Е. Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Українi. – 2014. – № 1–2(82–83). – С. 48–53.

 

29. Ткаченко С.А. Методологiчно-iнформацiйний механiзм пiдсистеми iнтегрованого економiко-аналiтичного забезпечення у виконаннi виробничо-збутової стратегiї пiдприємств / С.А. Ткаченко, О.М. Потишняк // Економiка. Фiнанси. Право. – 2019 . – № 2. – С. 14–16.

 

30. Харенко А.О. Hапрями вдосконалення маркетингової дiяльностiсiльськогосподарських пiдприємств / А.О. Харенко, В.А. Лементовська // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв, 2017. – № 4. – С. 176–186.

 

31. Шелудько Р.М. Маркетинг сiльськогосподарського виробництва : сучаснi аспекти / Р.М. Шелудько, Л.В. Шелудько, О.М. Литвинова // Вiсник СНАУ. Серiя «Економiка i менеджмент»: наук. журн. / Сум. нац. аграр. ун-т. – Суми, 2013. – Вип. 12(58). – С. 111–115.

 

32. Шелудько Р.М. Основнi аспекти формування маркетингової стратегiї с.-г. пiдприємств / Р.М. Шелудько, В.М. Полях // Фундаментальнi та прикладнi проблеми пiдприємницької дiяльностi в аграрному секторi : матерiали Мiжнар. наук.-практ. конф. (Харкiв, 24 квiт. 2015 р.). – Харкiв : ХHАУ, 2015. – С. 90–93.

 

33. Шелудько Р.М. Сучаснi методи маркетингових дослiджень для сiльськогосподарських пiдприємств у високоiнформацiйному економiчному просторi / Р.М. Шелудько // Проблеми i перспективи iнновацiйного розвитку аграрного сектора економiки в умовах iнтеграцiйних процесiв : матерiали Мiжнар. наук.-практ. конф. (Харкiв, 22 груд. 2016р.). – Харкiв : ХHАУ, 2016. – Ч. 2. – С. 58–61.

 

34. Штучка Т.В. Органiзацiя маркетингової дiяльностi на агропродовольчих пiдприємствах / Т.В. Штучка // Вiсник ХHАУ. Серiя «Економiчнi науки»: зб. наук. пр. / Харк. нац. аграр. ун-т iм. В.В. Докучаєва. – Харкiв : ХHАУ, 2016. – № 1. – С. 362–372.

 

35. Янишин Я.С. Маркетинг як система управлiння виробничо-збутовою дiяльнiстю аграрних пiдприємств / Я.С. Янишин, Ю.П. Кашуба // Економiка АПК. – 2014. – № 3. – С. 61–65.

 

36. Яцишина Л. Бренд-менеджмент i маркетинговi технологiї / Л. Яцишина // Маркетинг в Українi. – 2015. – № 6(93). – С. 12–13.


Список підготувала завідувач довідково-бібліографічного відділу О.І. Артюхова



Категорія: Бібліотека

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований відвідувач.