Попередній етап конкурсу проходив восени на рівні університетів. Конкурс «Золотий компас» - це командне змагання для студентів з підготовки аналітичних матеріалів, збір маркетингової інформації, створення на їх основі презентаційного фільму, PR – проекту в цілому. Учасниками конкурсу стали 55 команд не тільки України, а й Росії, Білорусії, Казахстану, які готували проекти на тему: «Університет-як бренд». Почесне журі у складі: Василя Шахгулари – експерт ЮНЕСКО (Алмати, Казахстан), Євгенія Ромата – голови Союза рекламістів України, головний редактор журналу «Маркетинг и реклама», «Маркетинговые исследования в Украине», «Логистика: проблемы и решения», доктор наук державного управління, професор; Оксана Рудюк – керівник PR – департаменту мобільного оператора life:); Оксана Тодорова – Президент Асоціації корпоративних медіа України; Макс Бурцев – креативний директор агентства «Arriba! MediaGroup». У перший день конкурсу були представлені всі PR – проекти команд, у другий день член журі Наталя Кочкіна – кандидат економічних наук, доцент, КНУ ім. Т.Шевченко довела до відома присутніх інформаційний звіт про стан рекламного ринку України в період 2005-2011 рр.
ХНАУ ім. В.В. Докучаєва представляли Непочатов Ростислав – студент другого курсу факультету менеджменту та економіки та Торяник Данило - студент другого курсу факультету менеджменту та економіки.
В ході роботи форуму студенти отримали позитивні емоції, купу корисної інформації, а саме професійні навички з формування рекламних проектів.